כיצד עובדת מערכת CallMeUp

  • תהליך הרשמה קצר ובו נרשם נציג החברה כמנהל המערכת (אדמין) עבור החברה.
  • האדמין מטעין את רשימת העובדים בלחיצת כפתור, ע"י טעינת קובץ אקסל.
  • במסך הגדרות יעודי מגדיר האדמין באופן חד- פעמי (שבהחלט ניתן לשינוי בהמשך) :
  • הקלטת הודעה קולית שתושמע למושכם.
  • בחירה האם ההתקשרות תתבצע לטלפון נייד ו/או לנייח.
  • קביעת משך זמן הצלצול.
  • הגדרה האם לבצע צלצול חוזר ואת מספר הצלצולים החוזרים.
  • האדמין מבצע טעינה יומית של סידור העבודה למערכת CallMeUp .
  • המערכת מבצעת את ההתקשרות בהתאם לשעה המבוקשת ולמספר שהוגדר.
  • ניתן גם להשתמש במסרונים במקום חיוג טלפוני.
  • המערכת מציגה דוח התקדמות בהתאם למענה (מגוון של סטטוס מענה).
  • בדוח יוכל האדמין לראות מי הגיב ובאיזה אופן, וכך לטפל בצורה ממוקדת בבעיות שמתגלות בזמן אמת.

CallMeUp - ערך מוסף עבור לקוחותינו

  • ביטול הצורך בהגעת סדרן למשרד בכדי לבצע השכמות ופינוי זמנו להתעסקות בעיקר .
  • אין צורך בהתקשרות טלפונית ידנית לרשימת המושכמים.
  • ניתן לקבוע מספר נציגים לחברת הלקוח.
  • זמן טיפול ראלי בבעיות המתעוררות בשעות מוקדמות של הבוקר או הלילה , ולא אחרי שכבר יש בעיה וחלף מועד ההתייצבות למשימה.
  • אפשרות למערכת לומדת לסימון וזיהוי "בעייתים".
  • שיפור חוויית הלקוח מהמוצרים על ידי מתן השירות שלנו.
  • הבדלת חברתך ביחס למתחרים על ידי שימוש אוטומטי במערכת CallMeUp , תוך חסכון משאבי זמן ותקציב.
  • תמורה גבוהה לך וללקוחות עתידיים שלך בעלות נמוכה.