כיצד עובדת מערכת CallMeUp
-
תהליך הרשמה קצר ובו נרשם נציג החברה כמנהל המערכת (אדמין) עבור החברה.
-
האדמין מטעין את רשימת העובדים בלחיצת כפתור, ע"י טעינת קובץ אקסל.
-
במסך הגדרות יעודי מגדיר האדמין באופן חד- פעמי (שבהחלט ניתן לשינוי בהמשך) :
-
הקלטת הודעה קולית שתושמע למושכם.
-
בחירה האם ההתקשרות תתבצע לטלפון נייד ו/או לנייח.
-
קביעת משך זמן הצלצול.
-
הגדרה האם לבצע צלצול חוזר ואת מספר הצלצולים החוזרים.
-
האדמין מבצע טעינה יומית של סידור העבודה למערכת CallMeUp .
-
המערכת מבצעת את ההתקשרות בהתאם לשעה המבוקשת ולמספר שהוגדר.
-
ניתן גם להשתמש במסרונים במקום חיוג טלפוני.
-
המערכת מציגה דוח התקדמות בהתאם למענה (מגוון של סטטוס מענה).
-
בדוח יוכל האדמין לראות מי הגיב ובאיזה אופן, וכך לטפל בצורה ממוקדת בבעיות שמתגלות בזמן אמת.
CallMeUp - ערך מוסף עבור לקוחותינו
-
ביטול הצורך בהגעת סדרן למשרד בכדי לבצע השכמות ופינוי זמנו להתעסקות בעיקר .
-
אין צורך בהתקשרות טלפונית ידנית לרשימת המושכמים.
-
ניתן לקבוע מספר נציגים לחברת הלקוח.
-
זמן טיפול ראלי בבעיות המתעוררות בשעות מוקדמות של הבוקר או הלילה , ולא אחרי שכבר יש בעיה וחלף מועד ההתייצבות למשימה.
-
אפשרות למערכת לומדת לסימון וזיהוי "בעייתים".
-
שיפור חוויית הלקוח מהמוצרים על ידי מתן השירות שלנו.
-
הבדלת חברתך ביחס למתחרים על ידי שימוש אוטומטי במערכת CallMeUp , תוך חסכון משאבי זמן ותקציב.
-
תמורה גבוהה לך וללקוחות עתידיים שלך בעלות נמוכה.