שאלות ותשובות

מכמה סיבות טובות שיקדמו אותך במתן מענה איכותי והולם ללקוחותיך וכמובן יביאו להתייעלות בזמן ובתקציב לחברתך.
מערכת שלנו תספק למשתמש מעקב ושליטה טובה יותר אחר העובדים ובכך יתאפשר להתערב ולטפל בזמן אמת בתקלות לפני שיפגמו בשירות שאתה נותן.

  • המערכת מבצעת התקשרות אוטומטית בהתאם לסידור עבודה יומי.
  • כל משימה שתופיע בסידור העבודה, תייצר התקשרות טלפונית בשעה היעודה.
  • אין צורך בהגעת סדרן למשרד והתקשרות ידנית לכל אחד מהנהגים המשובצים במשימות.
  • המערכת אוספת את סטטוס המענה שמתקבל מהמושכם ובכל זמן נתון מציגה דוח ובו יופיעו הנהגים שלא הגיבו. כך ניתן לטפל מיד בכל בעיה לפני שתהפוך לתקלה.

תהליך ההרשמה פשוט וקצר.

המשתמש מגדיר חשבון באתר שלנו ללא תשלום.

כל מה שנדרש הוא שם משתמש ופרטי קשר, כגון כתובת דואר אלקטרוני וסיסמא.

המערכת מבצעת התקשרות אוטומטית בהתאם לטעינת דוח סידור העבודה.

האדמין מבצע טעינה יומית של קובץ אקסל שמיוצא ממערכת סידור העבודה הרגילה הקיימת בחברה.

מערכת ההשכמות מתבססת על רשימת עובדי החברה שגם אותה ניתן לטעון למערכת CallMeUp בקלות רבה.

במסך ההגדרות, האדמין קובע האם המערכת תתקשר לטלפון נייד ו/או נייח , מה משך זמן הצלצול בשניות, האם נדרש צלצול חוזר וכמה.

באפשרות האדמין ליצור הודעה מוקלטת בקולו שתושמע לנמען.

בהחלט כן.

מערכת CallMeUp מאפשרת שימוש במסרונים במקום צלצול טלפוני.

למדנו שחלק מהנהגים מסתפקים במסרון ואינם זקוקים לצלצול השכמה.

יותר מכך , במידה ונהג הגיב במסרון תשובה, המערכת יודעת לשלב את תגובתו בדוח.

בהחלט כן.

מערכת CallMeUp היא רספונסיבית , כלומר ניתן לצפות בדוח בסמארטפון.

הדוח הוא דינמי ומשתנה מיד עם שינוי בתגובה של הנהג, כלומר משקף תמונת מצב אמיתית לאותה נקודת זמן.

במערכת קיים מסך הגדרות לאדמין (פרופיל השכמות).

במסך הגדרות זה , האדמין יכול לבחור האם להשתמש במסרון במקום צלצול , האם לצלצל לטלפון נייד או נייח, לקבוע את משך הצלצול בשניות, להקליט הודעה קולית שתושמע לנהגים ועוד.

העלות תקבע בפגישה אישית בהתאם לכמות ההשכמות ותצורת ההשכמה.

כן

מערכת CallMeUp תומכת במספר נציגים של החברה וניתן לחלק את החברה לסניפים וגם למחלקות, כך שבמידה ונדרש המשך טיפול יוכל אחראי המחלקה הרלוונטי לטפל.

בשלב זה מערכת נותנת שירותי יקיצה בישראל .